A 'Something Different' Blog Hop

Nestíháááááááááááááááááááám, to byla moje první myšlenka, když jsem dostala nabídku, abych se zúčastnila Blog Hopu trochu jinak. Přišla mi zpráva na fleru od ( do té doby pro mě neznámé ) Diany. Hrozně mě to překvapilo a tak jsem na to kývla. Na blog jsme nepřispívala snad půl roku. Dělám návody na jiné blogy a ten svůj zanedbávám. Jednoduše nestíhám. S nástupem do práce( sice na poloviční úvazek, ale i tak) a zároveň se zakázkami, které mám, se nestíhám věnovat svému blogu.
Co je vlastně A Something Different Blog Hop? Je to 6 otázek se kterými začala Sasha Farina a Jessy Christopher a následně nominovaly další ženy, které nominovaly další ženy atd :)


Tak jdeme na to :)

1. Na čem právě pracuji?
Momentálně mě velmi zaměstnávají diáře na zakázku. Ve spolupráci s Verčou jsme rozjeli výrobu diářů a musím se přiznat, že jsem absolutně nečekala takový zájem :) Takže dělám desky, děruji, svazuji, zdobím a spolu s tím si dopisuji se zákaznicemi, ohledně jejich požadavků, tisknu jejich fotky na diáře apod. :)



Pro svojí radost pracuji na plátnech, technikou mixed media art si vytvářím hodiny na zeď do pracovny. Určitě se pochlubím s výsledkem, ale bude to chvíli trvat, zatím mám hotové 2 obrazy.


2. Jak dlouho mi trvá vytvořit projekt?
To se odvíjí od toho co mám na stole. Pokud dělám stránku jen sama pro sebe, tak si nejprve vyberu fotku, kterou chci zpracovat, poté papíry, ozdoby a dám si to všechno na stůl a začnu tvořit. Někdy je to rychlovky, jindy nad tím sedím celé odpoledne dokud nejsem spokojená :)
Moc ráda tvořím stránky do soutěží a do klubů na Fleru, ale už mi na to momentálně nezbývá moc času.






3. Jaké jsou mé nejoblíbenější pomůcky, které momentálně používám?
Nejradši dělám stránky na bílý podklad, k tomu barvičky, které rozmíchám s vodou v rozprašovači, nesmí chybět písmenka, abych vytvořila nápisy a ozdoby. Miluju kytičky, motýlky a enamelové tečky :)


4. Jak vypadá můj kreativní proces?
Můj kreativní proces je dost chaotický, někdy začínám nápadem, někdy se inspiruji stránkou, někdy si to všechno sama vymyslím, je to opravdu různé. Hlavní je, že si nejprve uklidím v rámci možností pracovní stůl :)


No a potom si pustím nějaký seriál na pozadí a tvořím :)


5. Jak a čím se inspiruji?
Velkou studnicí inspirace je samozřejmě Pinterest. Také ráda sleduji blogy zahraničních scrapařek, ale i českých :) Odebírala jsem kity od PaperoAmo, takže jejich blog je také velikou inspirací :)

6. Jaký je můj osobitý styl a rukopis?
Já ani nevím, asi by to museli posoudit ostatní :)
Ráda zdobím, nědělám moc věci ve stylu Simple and Clean, radši si patlám stránky pomocí Gessa a barvím, zdobím :) Jsem asi typická tím, že dělám stránky hlavně s fotkami mě a mého přítele a nyní i s naším štěnětem :)


No a to bude v rychlosti asi vše :) Děkuji, pokud jste blog dočetly až do konce.
Já již nikoho nominovat nebudu...

Přeji všem krásný den.

Komentáře