Cardabilities sketch #130

Začátek září a já jsem tu zpět se sketchem Cardabilities. Poslední dobou jsem blog trochu zanedbávala, začátek školního roku je pro mne dost hektický, tak se omlouvám a v následujících dnech bych to ráda napravila.
Sorry, but no english today.

Sketch #130


Sponzor tohoto sketche
Our sponzor for this time

Stamping Boutique



Moje přání
My card

Tentokrát jsem se pokusila vynechat růžovou a pustila jsem se do zelené a modré. Přiznám se, že se zelenou barvou tvořím asi úplně nejhůře, ale v kombinaci s modrou se mi líbí :)


Sponzor tohoto kola nám poslal digitální razítka, ze kterých jsem si vybrala tento věneček kytiček.


Věneček jsem vybarvila fixami z Kiku. ( Ano, já vím, pořád se s nimi opakuji, ale když mě se s nimi tak dobře pracuje :) )


Papíry UHK Gallery, jak už u mě začíná být zvykem.


Doplněno razítkem a kytičkami.



Doufám, že se i vy přidáte a vytvoříte přání podle sketche.
I hope, you will make a card with our sketch.

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

Komentáře

  1. Přáníčko tentokrát v jednodušším stylu. Obdivuji tvá přáníčka, jindy je máš více šik. Na tomto se mi líbí barevné pojetí. Avšak těším se na další ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Přáníčko tentokrát v jednodušším stylu. Obdivuji tvá přáníčka, jindy je máš více šik. Na tomto se mi líbí barevné pojetí. Avšak těším se na další ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat