Vyšívané vločky a Lajky první sníh

Po vyšití lístečků jsem si říkala, že už snad nic náročnějšího vyšívat nebudu, ale.. chtěla jsem udělat stránku s vyšívanými vločkami, a to jsem si teda na sebe ušila bič.
Jedna vločka trvala cca 30 minut, takže si sami spočítáte kolik práce mi dala celá stránka :)



Ale na druhou stranu musím říct, že jsem vyšívala po večerech, u seriálů a byl to vlastně i takový oddech ( když nepočítám křeče do dlaně, jak jsem držela stránku apod :) ).
Navíc jsem se stránkou velmi spokojená, měla jsem docela jasnou představu jak by měla vypadat a jediné co se mi nepovedlo dodržet jsou písmenka- budu muset doplnit zásoby bílých pěnových písmenek :)



Fotky jsou z Vánoc 2014, u našich na zahradě, kde se Lajka poprvé setkala s větším množstvím sněhu a byla nadšená :) Kvalita fotek byla dost špatná, tak jsem se snažila z nich dostat co nejvíc.



Tak co vy na to? Pustili byste se také do vyšívání vloček? Stránka už není vůbec zdobená, pouze perličky ve středu vloček a fotky podlepené scrap papírem.

Děkuji za návštěvu.

Komentáře

  1. nechapu .. a to mam vysivani rada, ale tohle je majstrštyk :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Jani, pochvala od Mistra.. asi se budu červenat, moc děkuju :)

      Vymazat
  2. Míšo krása a paráda v jednom :) Úplne si viem predstavit ten čas strávený pri tom, ale výsledok jednoznačne stojí za to

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi dobrá Míšo! Klobouk dolů. Stránka vypadá nádherně!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat