ATC Old-time travel post

Díky Majce jsem se dostala k tvoření ATC kartiček... první várka musí ještě zůstat tajná, ale tyhle Vám ukážu hned :)
Thanks to Majka, I started making ATC cards :) first set must be secret, but I want show you this one!


Velmi mě baví ten maličký formát a přestože jsou kartičky v jednom duchu, každá je jiná :)
I´m enjoying this little size and making every one of them :)
Majka na svém blogu udělala nádherné ATC na téma Old- time travel post. Rozhodně doporučuji se podívat... a když chci získat její kartičku, musím nějaké udělat na oplátku :)
Majka has on her blog beautiful ATC Old-time travel post... take a look! They are amazing! So, if I want one of her card, so I must do my set :)
Tak tady jsou ty moje :)
Here they are :)


Mám k dispozici 3 kartičky na výměnu, tak kdo by měl zájem, určitě dejte vědět :)
I have 3 cards for echgange :)







Tvoříte ATC? Pochlubte se v komentáři, moc ráda se podívám :)
Are you ATC makers? :)

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.


Komentáře

  1. Sú prekrásne! Som poctená, že moje ATC boli inšpiráciou. Nesmierne sa teším, že jedna z Tvojich bude krášliť moju zbierku! Vďaka ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou mooooc pěkné. Určitě bych jednu vyměnila. Takovou krásu přeci musím ve sbírce mít, no ne?

    OdpovědětVymazat
  3. You have nice ATC cards! I have enjoyed every post scrolling down to this. I can't believe you ave just started - these are fabulous! I only do atc --- take a look at my pages, perhaps you wan to swap?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat