ArtGrupaATC- téma Print

Když mě Marta oslovila, abych jako host vytvořila ATC kartičky pro ArtGrupaATC, byla jsem nadšená. Je to velká čest tvořit na tento úžasný blog, který je mi velkou inspirací.

Téma je Print- tedy použít cokoliv vytištěného, nápisy, noviny, obrázky... cokoliv :)
Já si vybrala tištěné motýlky a nápis a věděla jsem, že se chci pustit do něčeho jarního, veselého :)


Vybrala jsem si nádhernou kolekci papírů od Lemoncraft- Everyday spring - jak příhodný název, že? :)


Papíry jsem použila na základ a zároveň jsem z nich nařezala proužky, který byly další vrstvou na základu.
Pak přišly na řadu motýlci, vytisknout, vystřihnout a přilepit pomocí gelových teček uprostřed, aby byla křídla lehce nadzvednutá.


Ecoline v bílé a zelené nebo růžové barvě na pár cákanců, přilepit nápis a je hotovo.


Přidáte se do výměny? Já určitě ano :)

Děkuji za návštěvu.





Komentáře

  1. Máš to krásné Míšo:) Ty papíry jsou úžasné a barevné prskance nemají chybu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné farbičky, téma je skutočne skvelá ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bardzo piękne ATC, kolory bardzo romantyczne i wiosenne :) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Witam bardzo proszę o adres do wymiany atc na maila ania@avonlea.pl Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat

Okomentovat