Capture the moment

Krásný den, protože je léto v plném proudu, rozhodla jsem se Vám tentokrát ukázat jednen z mých letních layoutů.  Slovo layout Vám slovník přeloží jako "nákres, dispozice, rozložení", a v podstatě nebude daleko. Ve scrapbookingu se layoutem obvykle myslí fotografie (jedna či více) nalepená na velké scrapbookové stránce 12 x 12" (30,5 x 30,5 cm) a ozdobená. Layout je velmi esenciální forma scrapbookingu, a i přesto, že mnoho z žen podlehlo kouzlu kapsiček v Project Life, jsou tu i takové, které stále jedou jen ty svoje "třicítkové" layouty. A mezi ně patřím i já... :-) 

Proč layout vznikl? Rozhodla jsem se zpracovat jednu takovou naší šílenější fotku.... :) Je z procházky v proseckém Parku přátelství, kam chodíme moc rádi. Použila bílou scrap čtvrtku, na kterou jsem pomocí gessa, písmenek a Twinkling H2O barviček vytvořila pozadí. Barvy jsem ladila podle našeho oblečení.




Pod fotkou jsem vytvořila shluk visaček, které jsou vystříhané ze sady Oh Hello spring.



Následně už je stránka jenom jednoduše dozdobená nápisem, chipboardem, samolepkami a průhlednými kapičkami.


A tady je letní layout v celé své kráse...


Děkuji za návštěvu


Komentáře