Love art journal- page FOUR

Pokud sledujete mojí tvorbu, tak víte, že tento rok pracuji na Love art journalu. A toto je moje již čtvrtá stránka.
If you are watching my blog, you already know, that this year I´m making Love art journal. And this is my fourth page already.


Použila jsem texturovací pastu obarvenou ecoline a pomocí šablony jsem si  vytvořila prostor, kde jsem se chtěla na stránce pohybovat a mít umístěn hlavní bod.
I used texture paste coloured by ecoline and stencil and because of them I made some space where I want to work and have there the main focus point.



Barvy byly předem dané, díky nádherné sadě od Galerie Papieru Love takes wing, takže jsem se je snažila dodržet. Použila jsem tedy šedou, růžovou a meruňkovou ecoline( konkrétně odstíny 718, 381 a 245).
Colours was done by beautiful collection from Galerie Papieru Love takes wing, so I try to focus on them. I used grey, pink and apricot ecoline colours( especially 718,381 and 245 numbers).


Následovala vystříhaná peříčka, která jsou prostě dokonalá. Fotku jsem podlepila kouskem čtvrtky ze stejné sady a potom už jsem stránku doplnila jenom růžičkami ve stejných barvách jako jsou ecoline, tedy v šedérůžové a meruňkové.
After that, cut out feathers follow, and they are beautiful. I added photo on small piece paper from the same collection. Then I decorated page with roses same colours as ecoline- grey, pink and apricot.

Nápis je ze sady Cotton candy od 7 Dots studio a na závěr pár cákanců a razítko s textem.
Sentiment is from Cotton Candy from 7 Dots studio collection and at the end some splashes and text stamp.

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

Komentáře