LO Rose

V poslední době tvořím ráda z papírů od Lemoncraft. Vyhrála jsem jejich poslední challenge, jupí! :) A tak jsem se rozhodně musela pustit do další na téma Růže.
I like creating with Lemoncraft collections last days. I won their challenge last month, yey! :)
So I definitely must try new one, theme is Rose.




Použila jsem nádhernou kolekci House of Roses, která se podle mě hodí k dané vintage paletce.
I used beautiful collection House of Roses, which is perfect for this vintage moodboard, I think.


Samozřejmě jsem musela na dozdobení použít papírové růže a chipboardy větviček od egocraft.pl.
Of course, I had to use paper roses and chipboards from egocraft.pl.



S podkladem jsem si hodně hrála a míchala jsem crackle paste s light paste a ecoline bavami jsem dotvářela pozadí.
I was playing with background a lot, I mixed crackle paste with light paste and colored with ecoline colours.


Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

Komentáře

  1. Beautiful!!
    Thank you for joining us at the Lemoncraft Challenge :)

    OdpovědětVymazat
  2. What a pretty layout! I love the way you used Lemoncraft's papers :) Thank you for joining our challenge.

    OdpovědětVymazat
  3. Very nice work!
    Thanx for joining Lemoncraft's challenge.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat