Design team DAILY ART

Konečně s Vámi můžu sdílet báječnou novinku- stala jsem se součástí úplně prvního Design teamu Daily ART.
Finally, I can share with you this amazing news- I became a part of the first Design team ever in Daily ART.


Daily ART je obchod s mixedmedia materiálem- pasty, vosky, spreje, barvy, špachtle, gessa, šablony... prostě všechno na co si vzpomenete, co souvisí s mixedmedii.
Daily ART is shop with everythink for mixedmedia- pastes, paintes, spatulas, sprays, gesso, stencil... just everything for mixedmedia projects.

Hnedka na začátek spolupráce mě čekalo obrovské překvapení v podobě dvou krabic s materiálem, které mi přišly. A vy se můžete podívat, jakou jsem měla radost, když jsem je rozbalovala.
At the beginning of cooperation I was really suprised with two boxes with material, which came to me. And you can watch my happiness when I was opening them.



A už velmi brzo Vám ukážu svoje první projekty s těmihle miláčky.
And very soon I will show you my first projects with these goodies.

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

Komentáře